După cum sugerează și numele, articolele publicitare au scopul de a informa publicul țintă asupra unor detalii și aspecte importante legate de produsele și serviciile pe care le oferi. Practic, este o reclamă mai puțin iritantă.
Datorită faptului că un advertorial arată exact ca și un articol, însă are scopul de informare și promovare, va încuraja cititorul să citească în continuare.
Majoritatea companiilor și a brand-urilor preferă să folosească această componentă de content marketing, spre deosebire de reclamele clasice.
Advertorialele convertesc potențialii clienți în clienți fideli
După cum spune și David Ogilvy, unul dintre cei mai mari copywriteri din istorie, oamenii vor fi de șase ori mai interesați de un articol decât de o reclamă obișnuită.
În marketing, unele produse au nevoie de o descriere mai amănunțită, specifică, dar relatată pe înțelesul publicului țintă. Astfel de produse mai complexe pot fi promovate prin intermediul advertorialelor.
Brand-urile, ce oferă informații mai amănunțite posibililor clienți, vor avea doar de câștigat. O persoană va avea mai multă încredere în cinvea care-i oferă o imagine de ansamblu mai amplă, decât în cineva care doar încearcă să-i vândă produsul.
Amintește-ți că oamenii vor cumpăra produsul sau serviciul tău din cauza beneficiilor ce le primesc. Articolele publicitare plătite sunt o modalitate de promovare și creare a unui proces consistent de link building.
Acestea pot apărea sub formă de:
- Știri;
- Interviuri;
- Reportaje;
- Povești;
- Recenzii.
Oferi credibilitate prin intermediul advertorialelor
Articolele publicitare, pe lângă reclamele obișnuite, vor avea mai multă credibilitate în rândul consumatorilor. De cele mai multe ori, ele redau o poveste, o descriere, un ghid despre cum poate fi folosit produsul sau serviciul.
În majoritatea cazurilor, mai ales în advertorialele sub formă de recenzii, vei găsi informații despre cum produsul respectiv, de la un anumit brand, a rezolvat problema clientului.
Procesul de link building realizat datorită advertorialelor plătite, ajută la creșterea notorietății paginii tale web, stimulând creșterea poziției în clasamentul motoarelor de căutare, precum Google.
Cât de eficiente sunt advertorialele?
Una dintre cele mai eficiente și sigure metode de content marketing sunt advertorialele, având un răspuns direct. Este datorat faptului că ele vor oferi mereu informații specifice, valoroase, ce au rolul de a educa audiența asupra unui produs, serviciu, site sau brand.
Chiar dacă ele sunt realizate să arate precum un articol obișnuit, au în spate un scop mai ascuns. Acela fiind de promovare. Practic prin acestea vinzi și informezi. Un articol publicitar oferă detalii despre caracteristicile și beneficiile pe care potențialul client le-ar avea dacă ar achiziționa produsul.
Ai posibilitatea să scoți în evidență valoare oricărui produs sau serviciu pe care-l oferi. Advertorialele sunt cele mai rapide și simple moduri de a obține backlink-uri. Ele vor fi publicate pe alte site-uri, relevante pentru utilizatori, având un link inserat pe un cuvânt cheie ce va redirecționa cititorul către pagina ta web.
Advertorialele sunt cele mai ieftine metode de content marketing pe care le vei alege. Cu toate acestea, au un impact major pozitiv asupra business-ului tău.